همشهری آنلاین: تیم ملی ایران بعد از یک روز استراحت مقابل تیم دوم چین تایپه به میدان رفت. این بازی در غیاب حامد حدادی، مهدی کامرانی و صمد نیکخواه بهرامی با نتیجه 77-64 به سود ایران به پایان رسید.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ایران در کوارتر اول با ترکیب اوشین ساهاکیان، حامد حسن‌زاده، اصغر کاردوست، آرن داوودی و حامد آفاق وارد زمین شد.

در این تایم هر دو تیم بازی نزدیک به هم و پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما در نهایت این تیم ایران بود که موفق شد با نتیجه 18-16 کوارتر اول را با برتری به پایان برساند. در کوارتر دوم تیم ایران کنترل بیشتری نسبت به بازی داشت و توانست این کوارتر را نیز با حساب 20-15 پشت سر بگذارد و با پیروزی در نیمه اول به رختکن برود.

در کوارتر سوم تیم ایران با ارائه یک تاکتیک جدید به میدان رفت و همین امر باعث شد تا بازیکنان چین تایپه موقعیت بیشتری به دست بیاورند و اختلاف 7 امتیازی خود با ایران را به عدد 3 برسانند، اما برتری آنها در پایان کوارتر سوم به پایان رسید و در 10 دقیقه پایانی بازی، بازیکنان ایران باز هم توپ و میدان را در اختیار گرفتند و 10 امتیاز از حریف خود پیش افتادند و با برتری 13 امتیازی و نتیجه 77-64 مقابل تیم دوم چین تایپه که در روز اول مسابقات تیم لبنان را شکست داده بود، دومین پیروزی خود را در روز سوم رقابت‌های ویلیام جونز به دست آوردند.

تیم ملی ایران روز سه‌شنبه (18 تیر) مقابل مصر قرار می‌گیرد.

تیم مصر تاکنون 3 بازی مقابل تیم‌های کره جنوبی، اردن و ژاپن انجام داده که تیم‌های اردن و ژاپن را شکست داده است.

 

کد خبر 222492
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز